N’hésitez pas à nous contacter pour toutes questions ou demande d’informations
Nos hôtes et hôtesses aiment travailler à un grand nombre des foires, congrès et événements suivants à Amsterdam RAI, Jaarbeurs Utrecht, World Forum La Haye, De Doelen et AHOY à Rotterdam et le MECC à Maastricht.
Donderdag 18 mei is de samenwerking tussen Louwman Museum en Kronenburg officieel bekrachtigd. Kronenburg zal als official supplier de inzet van representatieve hosts & hostesses verzorgen tijdens de (zakelijke) bijeenkomsten in het Louwman Museum.
Het Louwman Museum herbergt 's werelds oudste privécollectie automobielen en met 10 zalen faciliteert het Museum ruim driehonderd evenementen per jaar, variërend van 4 tot 1000 personen.
Onder het motto “samen sterk” hebben (vlnr) Odette Bos, Joan Dubbelaar en Ingrid Vermeeren “letterlijk” alle tools in handen om alle relaties optimale service en dienstverlening te bieden.
Op 25 februari verzorgde Kronenburg Hostesses de ontvangst, begeleiding en zaal assistentie tijdens de Bol.com Inspiration Day 2017 in Barneveld. Het is altijd weer een feest om te werken tijdens de events georganiseerd door Plan C. Het was een inspirerende dag voor de Bol.com medewerkers, een dag vol sessies, hard werken en natuurlijk ook even tijd om buiten te poseren met het team! Celine: "Super goed gegaan, leuke meiden weer!" en dat was voor ons een inspirerende afsluiter van een mooie dag.
Op zaterdag 11 februari 2017 opende Zijne Majesteit de Koning de tentoonstelling 'Piet Mondriaan en Bart van der Leck - De uitvinding van een nieuwe kunst' in het Gemeentemuseum Den Haag. Ook Kronenburg mocht een bescheiden bijdrage leveren aan de ontvangst tijdens deze bijzondere opening. En omdat wij Mondriaan een warm hart toedragen, getuige onze bedrijfskleding en -kleuren, een event ons op het lijf geschreven!
In opdracht van Jacobs Douwe Egberts zorgde een ervaren team van gastvrouwen en horecarunners voor een vlekkeloze ontvangst in de Jaarbeurs tijdens de Beurs Facilitair en de ZorgTotaal 2017. De bezoekers konden op de stand kennismaken met de lekkerste koffie & thee voor op het werk van JDE Professional. We kregen een mooi compliment direct na afloop van de eerste beurs: "Alvast een PLUIM voorafgaand aan de evaluatie van de Beurs Facilitair voor het team dat gewerkt heeft & zij zijn tijdens de ZorgTotaal weer van harte welkom".
Rhodee Stalfoort en Anouk van der Kroon zijn de nieuwe aanwinsten op het Hoofdkantoor van Kronenburg in Den Haag. Rhodee maakte, als Hotelschoolstudent, al kennis met Kronenburg tijdens de Nucleair Security Summit. Nu, net afgestudeerd, ziet zij Kronenburg als een mooie eerste stap in het hospitality vak en de evenementenbranche. Anouk heeft de eerste helft van 2016 gewerkt als (VIP) gastvrouw tijdens het EU Voorzitterschap. Anouk heeft de hospitality en eventopleiding afgerond aan de hogeschool TIO en voelt zich als een vis in het water in het team van Kronenburg. Beide dames zijn gestart als Junior Project Manager Hospitality & Events, waarbij de combinatie van kantoor en events er voor zal zorgen dat u zowel Anouk als Rhodee vaak zult tegenkomen en spreken!
Kronenburg Promotie & Begeleiding is ook in 2016 Hospitality partner van de KLM Curacao Marathon. Al vanaf de eerste editie in 2014 is Kronenburg nauw betrokken bij de organisatie. Niet alleen de ontvangst, registratie en begeleiding van de internationale deelnemers, maar ook een sportieve event manager worden door Kronenburg verzorgd. Onze event manager is alvast begonnen met haar voorbereidende werkzaamheden hier in Nederland. Op 27 november vindt de KLM Curacao Marathon weer plaats en wij kijken er alvast naar uit om samen met de organisatie van deze 3de editie een groot succes te maken. Curacao here we come!
“Precies 24 jaar en 11 maanden geleden was ik nog druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de start van mijn bedrijf Kronenburg Promotie en Begeleiding. Met een computer uit mijn studententijd, fax en radiootje begon ik in een piepklein kantoor van 2x2m. En over een maand hangen we de slingers op voor ons 25 jarig bestaan en maken we ons op voor een feestelijk jaar! 12.000 opdrachten verder, van klein tot groot, van nationaal tot internationaal, van plechtig en officieel tot je kan het zo gek niet bedenken. Ik kan er een leuk boek over schrijven. Er is ongelofelijk veel veranderd maar persoonlijk contact, dienstbaarheid en service blijven onveranderd de pijlers van ons bedrijf. Wat een heerlijke branche!”
Voor onze gratis hospitality training!
Reageer snel want het aantal plaatsen voor de basistraining is beperkt.